Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~tecbug | użytkownik

imię i nazwiskoRafał Kowalski adresWarszawa zarejestrowany05.03.2007 @12:10:40 ostatnio na stronie09.05.2014 @09:33:09



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwtecbug.pl
digarty13 komentarze239 posty na forum5

komputer / sprzęt
Q6600 2.4, 4GB RAM, GF8800 & Canon a510

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~plasti    29.05.2009 @17:20:24
wielkie thx
~YOSHI1983    10.09.2008 @08:42:04
a wiesz? nie wiem, tak po prostu wziąłem i sie tym zainteresowałem, fajna zajawka poza tym jak już masz gotowy model to jak zajebiście go na biurku postawić :D

teraz robie szarego złego kosmitę, potem będzie statuetka ALIENA a potem wiedźmin taki jest plan
_______
BLOG ------> http://yoszko.blogspot.com/
~eMGie    02.11.2007 @19:11:06
dzieki wielkie :D
~Arrise    14.06.2007 @19:37:53
Ano z bioderka się strzela, bo przyciężkawe to raczej. W zestawie jest jeszcze pas i specjalna uprząż tak aby znaczącą część masy dźwigać na barkach. W zamierzeniu głównie flamethrower, gdy skończy się paliwo, wiadomo, gun staje się lżejszy, prócz tego można przełączyć na tryb machine-gun. dzięki za wizytę. pzdr
ostatnio edytowane: 2007-06-14 19:38:58
~moonwalker007    08.06.2007 @21:18:46
dzięki za wizytę i opinie
~mansua    30.04.2007 @13:13:18
heh, ale stary digart mi oceniłes mi najbardziej podoba sie ten w worku
~PODBot    25.04.2007 @21:15:09
Dzięki dzięki ale tamten rysun tez nie jest rewelacyjny, ten niedokończony. No i nawet ta dokonczona wersja mnie juz nie rajcuje. No, może jedynie ostatnia praca jaką dodałem jest godna jakiejkolwiek uwagi, choć już nie robie takiego typu rysunków i nie gustuję w takim detalizmie...
_______
...konta użytkowników bez jakichkolwiek konkretnych prac, z idiotyczymi komentami pod pracami innych powinny być dożywotnio banowane...
~PODBot    25.04.2007 @15:37:18
A co do D.Eagle'a to i racja, lufa nieco przydługa wyszła, ale, wiesz jak jest gdy się coś robi tylko i wyłącznie z pamięci i w dodatku stara się jeszcze wpleść w to perspektywę...
Elo!
_______
...konta użytkowników bez jakichkolwiek konkretnych prac, z idiotyczymi komentami pod pracami innych powinny być dożywotnio banowane...
~vielcerealny    22.04.2007 @20:33:19
sam wektorek jest super lubie takie podejscie graficzne...czyste dobre i widac oco chodzi w nim po prostu reszta....typografia tło(nawet białe) mozna pokazac bardziej prof...a widac ze mozna bo masz mozliwosci....z tej spluwy mozna zrobic arcydzieło.... designu....mozna stworzyc pseudo strone z katalogu....
cokolwiek byle wlozyc w to tez troszke pracy a bedzie powalać...
pozdrawiam Cie
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
~Endrique    19.04.2007 @11:55:57
trzecie - za miekkosc i przeslanie :D
_______
En taro Adun Elciuuu Executor!!!
~Endrique    19.04.2007 @00:40:44
i drugie dzieki za chlopaczka z krzywa reka jest krzywa bo go boli :P
_______
En taro Adun Elciuuu Executor!!!
~Endrique    19.04.2007 @00:39:29
dzieki za koment - w sumie to bylo w metrze ale piszac kanaly mialem na mysli podziemia :D
_______
En taro Adun Elciuuu Executor!!!
~sosite    18.04.2007 @23:54:46
thx, tego Gallardo robiłem w photoshopie 9.0 a co do techniki to używałem dużo wszelakich styli warstw (czy jak kto woli to nazywać :P)
_______
Być człowiekiem - być wszystkim dla wszystkich. Człowieczeństwo - być po prostu człowiekiem.
~eselowu    30.03.2007 @15:48:22
bo to jest tak zwana mini seria... opowiedzenie pewnej histori w paru zdjeciach...
_______
Mam doktorat z chamstwa, czarny pas z ponizania i specjalizacje z sarkazmu, ale ogolnie jestem mily i wrazliwy na losy innych
~eselowu    27.03.2007 @13:45:07
moj drogi i tka Cie kocham
_______
Mam doktorat z chamstwa, czarny pas z ponizania i specjalizacje z sarkazmu, ale ogolnie jestem mily i wrazliwy na losy innych
~unruly    21.03.2007 @12:44:42
dzieki za komentarz w sumie "dia" dobry pomysldzieki
~eselowu    21.03.2007 @11:12:20
a dupa ze nie PS
_______
Mam doktorat z chamstwa, czarny pas z ponizania i specjalizacje z sarkazmu, ale ogolnie jestem mily i wrazliwy na losy innych
~Lilian101    19.03.2007 @21:58:53
dziękuje za rady i opinie napewno w przyszlosci zastosuje pozdrawiam i zapraszam ponownie
~eselowu    19.03.2007 @16:34:46
eh moj ty inteligencie.... powiedzenie czegos wprost czesto jest najmniej fajna forma, pozatym przy takich zdjeciach pokazywanie wprost bezdomnego bardzo sie oklepalo
_______
Mam doktorat z chamstwa, czarny pas z ponizania i specjalizacje z sarkazmu, ale ogolnie jestem mily i wrazliwy na losy innych
~jestemAndrzej    14.03.2007 @15:43:06
tak ill to byl
+redkroft    13.03.2007 @16:20:35
hej, dzieki za wizyte. Wszystkie prace robione byly w illustratorze. pozdrawiam
~limner    10.03.2007 @16:47:05
rafał do końca z tym wanem to nie tak
to nie miał być model ze ssczegółami
tylko kartonowy, odpowiednik
ale dzięki
pozdro
~eMGie    10.03.2007 @12:19:57
wielkie dzieki za komentarze. :D
~insoumis    09.03.2007 @11:14:09
tak wlasnie kurwa!
_______
Trawsko, dupsko lub paliwo - nikt nie jedzie za darmo!!!
~eselowu    06.03.2007 @13:16:03
a wogole to przydalo by sie lepsze profilowe.... jak sie do mnie usmiechniesz wypniesz pupke i postawisz.... jakies alko to Ci jakies strzele hehehehehe
_______
Mam doktorat z chamstwa, czarny pas z ponizania i specjalizacje z sarkazmu, ale ogolnie jestem mily i wrazliwy na losy innych
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt